Legutóbbi tweetek
Partnerek
Ingyenes Tárhely

Készülődés a bajnokság utolsó versenyére

2016.09.22. A bajnoki szezon utolsó versenyére készül Sajtós Dénes és a csapat másik versenyzője Kiss György is. Déneséknek kényszerből kimaradt a Salgó 2016 a Grepton Kupáért verseny, míg Gyuri turbó problémák miatt zárt rossz hétvégét.

 

Év közbeni kategória váltás miatt jelenleg tesztüzemben versenyez Kiss György és a drag Civic. Eddig két versenyen vett részt az új motor, de mindkettőn a felbukkanó apró problémák orvoslása volt a fő jellemző. Igaz a szeptember közepén rendezett hungaroringi versenyen összejött egy kategória harmadik helyezés, ám a pilóta ezzel nem tud megelégedni.

„Az Extreme Technical Weekend előtti napon készült el az új turbós motorunk, amit nem tudtunk a padon végig programozni csak 0,8 báros nyomásig, így kb. 500 lóerős lett. A hungaroringi pálya sosem a jó tapadásról volt híres, ezért egy harmadik hellyel kellett, hogy beérjem” kezdte a beszélgetést Kiss György.

A verseny utáni időszak a hibák javításával tel, majd Gyuri úgy döntött minden lehetőséget ki kell használni, ezért részt vett a Végső összecsapáson is, ahol pár menet után inkább a haza utat választotta.

„Tökölön hármat mentem, de befüstölt a turbó és nem vártam meg a döntőt, inkább haza jöttem. Október első hétvégéjén rendezik a szezon utolsó versenyét, ahová nagyon készülök. A végcélom 2,5 báros turbó nyomás melletti 800 lóerő elérése, amivel remélhetőleg a dobogó legtetejét el tudom majd érni” zárta a beszélgetést Gyuri.

A csapat másik versenyzője Sajtós Dénes a 2016-os Salgóra készülve egy teszten vett részt, ami sajnos átalakította a csapat terveit. „Négy kört tudunk menni a teszten, amikor meghallottuk, hogy becsörren a vezérműlánc. Itt befejeztük a gyakorlást és hazamentünk, hogy kiderüljön mekkora a probléma. A motor szét is lett szedve, de sajnos nem érkezett meg minden alkatrész időben, így a Salgót ki kellett vennünk az idei programjaink közül” értékelte a tesztet Szilágyi Tamás, a csapat koordinátora.

Mivel a Salgó kimaradt és van még idő az Ózd Rallyig, ezért a srácok egy új motor összerakására tették a voksukat. „A jelenlegi motorunkban kb. 1000 versenykilométer volt és bíztunk benne, hogy ezt a szezont kihúzza. Nem így lett, ezért a motor revíziót előre kellett hoznunk. Az Ózd Rally-n mindenképpen indulni szeretnénk, ezért gőzerővel dolgozunk” tette hozzá Tamás.

Köszönjük Partnereinknek: Mirelit Mirsa Zrt., Balogh Szerviz-Trans Kft., Jégszilánk Kft., SZVG-Tools Kft., TMI Épületmenedzsment Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Meda-Press Kft., Fiscat Online Pénztárgép, Prior Cash Kft., Kozák Kft., GULF kenőanyagok, Alox Kft., Virtuális Ipari Park Kft., Twolex Kft., GPsped Kft., Honda Heart Club, Bátori Kert-Plusz Kft., Flaute Gold Kft., Bervent Hõ- és Légtechnikai Kft., Rov Part Kft., Pannon Led Kft., Röplap Bt., Miklós-Inter Bt., Galvox Felületkezelő Kft., Lajkó Tibor fényező, Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Kereken-Pálya Kft., Bel-Hír Bt., Berger Stanc Kft., Wavecom Informatikai Kft., PSL Hungary Kft., Hardox CNC Kft., Gamma-Modul Kft., KBT Dekor Hungary Kft., White PSL Trans Kft., Pirelli, Rov Part kft., Pannon Led Kft., Autósport és Formula Magazin, LOZANDRO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Autóüveg Abrók

Szerzői jogi megjegyzés

A weboldalon található minden fotót, szöveget és videót, szerzői jog véd. Az itt található anyagok bármilyen módú utánközlése, kizárólag írásos engedéllyel lehetséges!

Creative Commons Licenc

Kapcsolat
Megye: Nógrád
Város: Salgótarján
EMail: info (a) bgfoto.hu
Közösségi oldalak

Facebook
Portfólió
Idén itt jártunk